Pivovarna Vizir je bila v medijih prvič predstavljena v obdobju razcveta pivovarskih festivalov. Takrat so bili vsi presenečeni, ko so izvedeli, da varimo pivo že od leta 2008. Veseli nas, da so našo zgodbo prepoznali kot res edinstveno. V večjem delu obdobju našega delovanja smo bili zaposleni z varenjem pive za druge blagovne znamke. Zdaj pa znova opozarjamo na lastno znamko piva Vizir. Ta pa ne navdušuje le z novo podobo, temveč tudi z izjemno dodelanimi okusi in daljšo obstojnostjo. Vabljeni, da nas spoznate tudi skozi oči medijev.
MEDIJI
MEDIJI
Pivovarna Vizir je bila v medijih prvič predstavljena v obdobju razcveta pivovarskih festivalov. Takrat so bili vsi presenečeni, ko so izvedeli, da varimo pivo že od leta 2008. Veseli nas, da so našo zgodbo prepoznali kot res edinstveno. V večjem delu obdobju našega delovanja smo bili zaposleni z varenjem pive za druge blagovne znamke. Zdaj pa znova opozarjamo na lastno znamko piva Vizir. Ta pa ne navdušuje le z novo podobo, temveč tudi z izjemno dodelanimi okusi in daljšo obstojnostjo. Vabljeni, da nas spoznate tudi skozi oči medijev.
V Sobotni prilogi časopisa Delo so nas označili za botre slovenske kraft scene:
“Še ena posebnost Vizirja pa je, da so pri njih odprli vrata številnim novim pivovarjem. Pod njihovo streho sta med drugimi zrasli pivovarni Maister in Loo-blah-nah. Zato je pivovarna pri Črnomlju ne samo pionir, ampak precej tudi boter slovenske kraft scene.”
Daljši prispevek o naši zgodbi pa je objavljen na TUKAJ.
V Sobotni prilogi časopisa Delo so nas označili za botre slovenske kraft scene:
“Še ena posebnost Vizirja pa je, da so pri njih odprli vrata številnim novim pivovarjem. Pod njihovo streho sta med drugimi zrasli pivovarni Maister in Loo-blah-nah. Zato je pivovarna pri Črnomlju ne samo pionir, ampak precej tudi boter slovenske kraft scene.”
Daljši prispevek o naši zgodbi pa je objavljen na TUKAJ.
V prispevku na Siol.net o slovenskih mikropivovarjih pa tudi o Vizirjevem eksperimentiranju:
“Rdeča nit njunega eksperimentiranja so naravne sestavine, ne dodajata umetnih barvil, arom in konzervansov, če se le da, v pivo vključujeta sestavine iz lokalnega okolja. Na primer pivo s kostanjem iz bližnjega gozda, pa pivo z belokranjskim medom.”
Če vas zanima kaj je odgovoril Denis o ideji matevževega piva pa TUKAJ.
V prispevku na Siol.net o slovenskih mikropivovarjih pa tudi o Vizirjevem eksperimentiranju:
“Rdeča nit njunega eksperimentiranja so naravne sestavine, ne dodajata umetnih barvil, arom in konzervansov, če se le da, v pivo vključujeta sestavine iz lokalnega okolja. Na primer pivo s kostanjem iz bližnjega gozda, pa pivo z belokranjskim medom.”
Če vas zanima kaj je odgovoril Denis o ideji matevževega piva pa TUKAJ.
V sklopu dogodka Izmenjava dobre prakse so iz Radio Odeon takole zaključili prispevek:
“Tako v pivovarni varijo tudi poslovni partnerji, skupaj z njimi pa uspešno dvigujejo kulturo pitja piva v Sloveniji in širijo ljubezen do piva izven naših meja.”
Celoten prispevek prispevek si lahko ogledate in prisluhnete našemu Denisu TUKAJ.
V sklopu dogodka Izmenjava dobre prakse so iz Radio Odeon takole zaključili prispevek:
“Tako v pivovarni varijo tudi poslovni partnerji, skupaj z njimi pa uspešno dvigujejo kulturo pitja piva v Sloveniji in širijo ljubezen do piva izven naših meja.”
Celoten prispevek prispevek si lahko ogledate in prisluhnete našemu Denisu TUKAJ.
Prispevek Časnika Finance o pivovarni Vizir
Naložbo – izdelavo spletne strani – sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj preko vavčerja za digitalni marketing.