Ponudba piva za gostince: zanesljiv poslovni partner in kakovostna ponudba

 

Naša ponudba piva za gostince se začne pri kakovostni ponudbi in zanesljivem poslovnem sodelovanju. Zaradi dolgoletnih izkušenj vam danes lahko ponudimo to kar si želite. Naj povemo tudi, da razumemo vaše potencialne dvome in vemo kaj vam je pomembno.

 

Vsak bar, lokal, gostilna ali restavracija ima svojo zgodbo. Nekateri ste vezani na tradicijo, drugi ustvarjate novo dogodivščino. Nekateri se konstantno spreminjate, spet drugi držite stalnice. 

Vsak gostinec pa se zaveda, da je njegova ponudba tista, ki bo goste privabila, jih navdušila in jih povabila k ponovnemu obisku. Na vsakem gostincu je torej, da se najprej vpraša, kakšno klimo želi pričarati v svojih prostorih, kaj želi svojim gostom ponuditi in s čim bo presegal konkurenco.

Z lastnikom lokala Napoleon Caffe uspešno sodelujemo že od začetka. Kmalu pa je izrazil željo še po hišnem pivu in tako je nastalo svetlo pivo Évasion session IPA. To pivo je rezultat lokalnega povezovanja in ustvarjanja novih zgodb. Poleg hišnega piva pa njegove goste navdušuje nagrajeno pivo Črnfest. Že poznate odmevno zgodbo tega lokala? Kako je Alen v času “lockdown” obdobja lokal napolnil z živalmi, da so mu delale družbo? Spoznajte Alenovo zgodbo TUKAJ. Sicer je pa naše pivo nastopalo tudi v videospotu znane slovenske glasbene skupine 2B – oglejte si VIDEO. / Foto: Jan Kocjan

Seveda se je potrebno najprej vprašati, kaj je tisto kar gre najbolj v promet. Glede na svetovno statistiko si ljudje v restavraciji ob izbranem kosilu ali večerji največkrat privoščijo vino, v kavarnah ali slaščičarnah ob posladku kavo, v baru pa največkrat posegajo po hladnem pivu. 

 

Pivo je najbolj priljubljena alkoholna osvežilna pijača na svetu, zatorej mu je pri ponudbi smiselno nameniti nekoliko več pozornosti. Med našteto svetovno povprečje se v veliki meri uvrščamo tudi Slovenci.

A ne smemo pozabiti, da se trg konstantno spreminja in je še posebej v zadnjih letih čutiti veliko sprememb. Želje gostov se spreminjajo, postajajo bolj specifične in predvsem se čuti želja po novostih in posebnostih.

Naraščajoče povpraševanje po “drugačnih pivih”

 

V zadnjem desetletju in nekaj let več je slovensko pivovarstvo doživelo preporod. Govorimo seveda o malih pivovarnah, tako imenovanih mikro ali kraft oziroma butičnih pivovarnah. Dovolj zgovoren je podatek, da Slovenec letno v povprečju spije 87 litrov piva. Torej je smiselno gostu ponuditi še nekaj več od običajne izbire.

Kakovostno ponudbo Vizirjevih piv so prepoznali tudi v luksuznem resortu Big Berry. Naše pivo je prava zvezda njihovih družabnih in kulinaričnih dogodkov. Svoje goste želijo razvajati le z domačimi in visoko kakovostnimi izdelki zanesljivih poslovnih partnerjev. Tudi njihove mednarodne goste sprejmemo na ogledu prve slovenske kraft pivovarne z nepozabno degustacijo. / Foto: Peter Zakrajšek

Priljubljenost hmeljnega napitka ni presenečenje, zato je za gostinca posebej pomembno, da zadovolji želje svojih gostov s pivsko karto. Še posebej če drži podatek, da je povpraševanje po drugačni vrsti piva čedalje večje. 

Pri tem bodimo pozorni tudi na to, da se ob spremembah povpraševanja spreminja tudi kultura pitja piva. Na bolje, seveda, saj je kakovostno pivo in uživanje le tega dobilo predvsem pozitiven predznak. In kako od želje do ponudbe?

 

Gostinec lahko danes na policah izbira med množično ponudbo piv. Najdemo tako komercialno domačo ponudbo in še več tujih vrst piva. Pri tem se navadno izbere tržno močne in znane izdelke, s katerimi se načeloma ni potrebno veliko ukvarjati, saj jih gostje najdejo sami. S tem seveda ni nič narobe, a taka pot nas navadno ne pelje do presežkov. Prav na področju piva pa ga trenutno lahko ustvarimo. Zakaj?

Dvomi gostincev pri ponudbi kraft piv

 

Razumemo dvome gostincev pri ponudbi kraft piv, saj smo z vami v kontaktu že veliko let. Dovolite, da predstavimo svoj pogled, glede na naše izkušnje z gostinci v Sloveniji in izzven meja. 

Gostinski lokali in tudi njihovo osebje predstavljajo vezni člen med pivovarji in končnimi potrošniki, zato je na njih (na vas) tudi velika odgovornost za rast kulture pitja piva. Še posebej kraft piva, ki zahteva več pozornosti tako pri shranjevanju, postrežbi kot pri uživanju. Vsekakor je potrebno ceniti vrednost, ki jo butično pivo lahko prinese. Ne le, da je odličnega, nemalokrat edinstvenega okusa, v odnosu pivovar – gostinec leži ogromno prednosti. 

Kraft pivo je po definiciji tisto pivo, ki se ga v majhni in neodvisni pivovarni pridela z dodatkom več pozornosti in skrbnosti. Prav tako je pri trženju le tega. Gostinec ima namreč lahko pri svoji ponudbi nemalo dvomov. Seveda, največji dvom je navadno, ali bodo gostje novo ponudbo sprejeli in z vidika trženja tudi, ali bomo zalogo pravočasno prodali.

Široko ponudbo Vizirjevih piv ponujajo tudi v priznani Črnomaljski kavarni. Odkar pripravljajo tudi izvrstne domače burgerje sestavljene iz lokalnih surovin pa je pivo še dodatni hit. Ob gurmanskem burgerju se odlično prileže Vizirjevo pivo po vaši želji. Tudi točeno. Veseli smo, da gostinci tako dobro sprejemajo kraft pive. V naši pivovarni pa smo poskrbeli tudi za daljši rok uporabe ter kakovosten promocijski material. / Foto: Osebni arhiv Pivovarne Vizir

Svežina butičnega piva pa ima lahko eno pomanjkljivost. Krajši rok trajanja in skrbno shranjevanje. Še posebej, če je v ponudbi točeno pivo in ne stekleničeno. Zato je pravilna izbira promocije še toliko bolj pomembna. V naši pivovarni pa smo skozi leta tako nadgradili pionirsko  pivo znamke Vizir, da so dvomi glede kratkega roka trajanja odveč! 

Največja želja kraft pivovarja je, da pivec začuti bogastvo hmeljnega napitka. Največja želja gostinca je, da gost pivo z užitkom spije. In se v želji po ponovni prijetni izkušnji rad vrne. Velika prednost odnosa butični pivovar – gostinec je ravno ta, da imata možnost pristnega komuniciranja. Vsak lahko izrazi svoje želje in vizijo, prav tako se lažje usklajujeta. Tega si pri komercialnih podjetjih ne moremo privoščiti.

Sodelovanje pivovar – gostinec

 

Čeprav številni gostinski lokali odprto sprejemajo butična piva je vsekakor dobro, da se lokal odloči za čim manj različnih vrst butičnega piva. Razlog je predvsem ta, da lahko le na tak način najbolje spoznamo izbrano kraft pivovarno. Tako se lahko o njenem delu, razvoju in kratki zgodovini največ naučimo in s tem poskrbimo za najboljšo pivsko izkušnjo svojega gosta.

Ne le kakovostna ponudba kraft piva iz prve kraft pivovarne v Sloveniji, ampak tudi zanesljivost. Pa ne le daljši rok trajanja piva in odličen promocijski material. Poskrbimo tudi za hitro in zanesljivo dostavo z nasmehom. 🙂 / Foto: Jan Kocjan

Zgodba je tista, ki povezuje. Dobro poslovno sodelovanje pa seveda prinaša koristi na obeh straneh. Iz strani gostinca največ šteje zanesljivost. Dobava robe in promocijskega materiala, ko govorimo o pivu tudi o primernem kozarcu, ki ga pivo za najboljšo uporabniško izkušnjo potrebuje. Zgodbo pivovarja bo potrošniku predstavil gostinec, zato ima ta veliko odgovornost. Poleg prodaje poskrbi tudi za ustrezno vzdrževanje piva, ponujati pa ga mora z znanjem o pivu. Tako lahko tudi upraviči nekoliko višjo ceno, ki pa si jo skrbno pridelano domače pivo vsekakor zasluži.

 

Domače kraft pivovarne imajo veliko prednost v lokalnem in tudi širšem okolju. Ne pozabimo na njihove številne prednosti, predvsem pa v ospredje postavimo družbeno koristnost. Gostinec in pivovar imata lahko najlepše sodelovanje, saj sta v družbi oba zelo zaželjena. Zato naj se na poslovni poti ne bojita sodelovanja. Pristno in zanesljivo bo premagalo tudi izzive, saj imata skupen cilj, to je zadovoljnega pivca.

 

 



V kolikor imate še vedno dvome in cel kup vprašanj, nekaj dodatnih odgovorov najdete tudi na tej POVEZAVI. Sicer nas pa lahko kadar koli kontaktirate prek KONTAKTNEGA OBRAZCA ali pa nas pokličete na 070 334 433.

Dodaj odgovor

Vaš elektronski naslov ne bo objavljen. Obvezna polja so označena.

Dodaj komentar